Çağrı Merkezleri, gelen aramaları cevaplamanın yanında dış aramalar için de yoğun olarak kullanılıyor. Çağrı merkezlerinde dış aramalarda yapılan hataları bir araya getirdik ve verimli dış aramalar için kaçınmanız gereken konuları sıraladık;
Hata 1- Verilerin Temizlenmesi
Arama yapmak için büyük bir telefon numarası arşivine sahip olabilirsiniz ancak uzun süredir kullanmadığınız ya da veri tabanından geçmiş aramalarınızı temizlemediğiniz takdirde, dış arama modülünüz istenilen verimde çalışmayacaktır. Özellikle dışardan ücret karşılığı numara alıyorsanız mutlaka bir örnekleme yapmanız, satın aldığınız listenin kalitesini belli edecektir. Verileriniz, kendi müşterilerinize ait olsa dahi, bu onların kullanılmayan numaralar olmayacağı anlamına gelmiyor. Daha verimli çalışmak amacıyla mutlaka listelerin ön temizliğinin yapılıp daha sonra kampanya başlatılması önemlidir.
Tepe Bilişim © 2023 Tüm Hakları Saklıdır. Kurumsal Web Sitesi Met Dijital Ajans tarafından geliştirilmiştir.